Przejdź do głównej zawartości

Grudniowe informacje

GRUDNIOWE INFORMACJE
1.   Urodziny Drużyny
spotykamy się pod szkołą (05.12.15r.) o godzinie 14:00 bierzemy :
-legitymacje + 2 bilety
- pokrojone ciasto
- nakładamy koszulki drużyny (kto nie ma dostanie ) i ciemne spodnie
-ciemne buty na zmianę
-kto ma pełen mundur
- przebrania i rekwizyty
Urodziny kończą się o godzinie 19:00 , kto nie wraca z rodzicami to z drużynową wróci ok 20:30 pod SP2 ponieważ musimy jeszcze posprzątać szkołę po urodzinach.

2.  Wigilia Szczepowa
Z największą przyjemnością zapraszamy Państwa na Wigilię 3 Szczepu Drużyn Harcerskich i Zuchowych „Słońce” im. Mikołaja Kopernika.
Odbędzie się ona 13.12.2015r. (niedziela) o godzinie 16:30 , w Publicznym Gimnazjum nr 18 , przy ulicy Magnoliowej 13 w Białymstoku.

Jak co roku zapraszamy Państwa wraz z wigilijną potrawą , którą postawimy na wspólnym wigilijnym stole. Oprócz tego zbieramy składkę w wysokości 6 zł na rodzinę , za dodatkowe napoje i owoce.

Przed przybyciem rodziców , odbędą się o godzinie 12 zajęcia w drużynach , dlatego spotykamy się wcześniej pod SP2


 ( informacja niedługo na stronie drużyny :
3bdhrota.blogspot.com ) i jedziemy razem tam do szkoły. Natomiast rodziców zapraszamy na godzinę 16:30 na Wigilię. Nasza drużynowa dh. Ewelina nie może być obecna na wigilii dlatego opiekunem pod czas Wigilii będzie dh. Oliwia Szymaniuk tel: 512 462 637 oraz dh. Julia Winnicka tel: 666 913 259 .
Powrót we własnym zakresie razem z rodzicami po wigilii.

3.   Zimowisko
 Warunki uczestnictwa
Nazwa formy HALiZ Biwak Zimowy 3 SzDHiZ Typ formy HALiZ biwak
Adres formy wypoczynku Choroszcz, Zespół Szkół ul. Powstania Styczniowego 26A
Czas trwania formy wypoczynku 24-28.01.2016
Dane organizatora Hufiec ZHP Białystok, ul. Sienkiewicza 22
Data i godzina wyjazdu 24.01.2016, godziny przedpołudniowe
Data i godzina powrotu 28.01.2016 godziny wieczorne
Kontakt z organizatorem podczas trwania formy wypoczynku Hm. Tomasz Borkowski, tel. 668 024 028
Uczestnicy są objęci ubezpieczeniem NNW PZU TPO 10275223
Kadra formy wypoczynku Komendant: hm. Tomasz Borkowski

Opiekę nad dziećmi sprawować będą instruktorzy 3 Szczepu lub osoby, które posiadają odpowiednie, zgodne z obowiązującymi przepisami, kwalifikacje.
Warunki socjalne podczas formy wypoczynku
Zakwaterowanie w szkole w salach lekcyjnych, materace, koce. 
Własne śpiwory. 
W szkole zapewniony jest dostęp do toalet, umywalek oraz prysznicy.
Posiłki
Liczba posiłków w ciągu dnia 4 – śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
Sposób przygotowania Śniadania i kolacje będą przygotowywane przez obsługę kuchenną. Obiady będą zamawiane z firmy cateringowej.
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika

Mundur 
Śpiwór i poduszka „Jasiek” 
dres do spania
ręcznik
przybory toaletowe
klapki pod prysznic
bielizna osobista
koszulki, bluzy, spodnie i inne ubrania
czapka, szalik, rękawiczki
pieniądze na drobne wydatki 
legitymacja szkolna z wpisanym peselem

Wpłaty i karty
Koszt biwaku zimowego to 150zł od osoby. Zapewniamy transport, wyżywienie, zakwaterowanie, program, opiekę medyczną.
Składanie kart uczestnika i płatność przelewem na poniższe dane do 31.12.2015.
Hufiec ZHP Białystok
15-092 Białystok ul. Sienkiewicza 22
Nr konta: (BGŻ) 08 2030 0045 1110 0000 0409 1130
Tytuł przelewu: DSCZ Choroszcz 3 Szczep, imię i nazwisko dziecka
Faktury za wypoczynek wystawiane są do 2 tygodni po wpłacie. Zapotrzebowanie prosimy wysyłać na hu-fiec@bialystok.zhp.pl (imię i nazwisko dziecka, na kogo ma być  wystawiona faktura, rodzic czy dziecko, adres zamieszkania/zameldowania)
Warunki rezygnacji z uczestnictwa
Rezygnacja do 31.12.2015 – zwrot całej wpłaty
Rezygnacja po 31.12.2015 – zwrot ustalany indywidualnie
Dodatkowe informacje
Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku.
Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
Prosimy aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak.
Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży.
Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu.
Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych. 


Czuwaj !
pwd.Ewelina Zajkowska
tel.: 507-434-309 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró