GRUDNIOWE INFORMACJE
1.
Urodziny Drużyny
spotykamy się pod szkołą (05.12.15r.) o godzinie 14:00 bierzemy :
-legitymacje + 2 bilety
- pokrojone ciasto
- nakładamy koszulki drużyny (kto nie ma dostanie ) i ciemne spodnie
-ciemne buty na zmianę
-kto ma pełen mundur
- przebrania i rekwizyty
Urodziny kończą się o godzinie 19:00 , kto nie wraca z rodzicami to z drużynową wróci ok 20:30 pod SP2 ponieważ musimy jeszcze posprzątać szkołę po urodzinach.
spotykamy się pod szkołą (05.12.15r.) o godzinie 14:00 bierzemy :
-legitymacje + 2 bilety
- pokrojone ciasto
- nakładamy koszulki drużyny (kto nie ma dostanie ) i ciemne spodnie
-ciemne buty na zmianę
-kto ma pełen mundur
- przebrania i rekwizyty
Urodziny kończą się o godzinie 19:00 , kto nie wraca z rodzicami to z drużynową wróci ok 20:30 pod SP2 ponieważ musimy jeszcze posprzątać szkołę po urodzinach.
2. Wigilia Szczepowa
Z największą przyjemnością zapraszamy Państwa na Wigilię 3 Szczepu Drużyn Harcerskich i Zuchowych „Słońce” im. Mikołaja Kopernika.
Z największą przyjemnością zapraszamy Państwa na Wigilię 3 Szczepu Drużyn Harcerskich i Zuchowych „Słońce” im. Mikołaja Kopernika.
Odbędzie się ona 13.12.2015r.
(niedziela) o godzinie 16:30 , w Publicznym Gimnazjum nr 18 , przy ulicy
Magnoliowej 13 w Białymstoku.
Jak co roku zapraszamy Państwa wraz
z wigilijną potrawą , którą postawimy na wspólnym wigilijnym stole. Oprócz tego
zbieramy składkę w wysokości 6 zł na rodzinę , za dodatkowe napoje i owoce.
Przed przybyciem rodziców , odbędą
się o godzinie 12 zajęcia w drużynach , dlatego spotykamy się wcześniej pod SP2
( informacja niedługo na stronie drużyny :
3bdhrota.blogspot.com ) i jedziemy
razem tam do szkoły. Natomiast rodziców zapraszamy na godzinę 16:30 na Wigilię.
Nasza drużynowa dh. Ewelina nie może być obecna na wigilii dlatego opiekunem
pod czas Wigilii będzie dh. Oliwia Szymaniuk tel: 512 462 637 oraz
dh. Julia Winnicka tel: 666 913 259 .
Powrót we własnym zakresie razem z
rodzicami po wigilii.
3.
Zimowisko
Warunki uczestnictwa
Nazwa formy HALiZ Biwak Zimowy 3 SzDHiZ Typ formy HALiZ biwak
Adres formy wypoczynku Choroszcz, Zespół Szkół ul. Powstania Styczniowego 26A
Czas trwania formy wypoczynku 24-28.01.2016
Dane organizatora Hufiec ZHP Białystok, ul. Sienkiewicza 22
Data i godzina wyjazdu 24.01.2016, godziny przedpołudniowe
Data i godzina powrotu 28.01.2016 godziny wieczorne
Kontakt z organizatorem podczas trwania formy wypoczynku Hm. Tomasz Borkowski, tel. 668 024 028
Uczestnicy są objęci ubezpieczeniem NNW PZU TPO 10275223
Kadra formy wypoczynku Komendant: hm. Tomasz Borkowski
Opiekę nad dziećmi sprawować będą instruktorzy 3 Szczepu lub osoby, które posiadają odpowiednie, zgodne z obowiązującymi przepisami, kwalifikacje.
Warunki socjalne podczas formy wypoczynku
• Zakwaterowanie w szkole w salach lekcyjnych, materace, koce.
• Własne śpiwory.
• W szkole zapewniony jest dostęp do toalet, umywalek oraz prysznicy.
Posiłki
Liczba posiłków w ciągu dnia 4 – śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja
Sposób przygotowania Śniadania i kolacje będą przygotowywane przez obsługę kuchenną. Obiady będą zamawiane z firmy cateringowej.
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
• Mundur
• Śpiwór i poduszka „Jasiek”
• dres do spania
• ręcznik
• przybory toaletowe
• klapki pod prysznic
• bielizna osobista
• koszulki, bluzy, spodnie i inne ubrania
• czapka, szalik, rękawiczki
• pieniądze na drobne wydatki
• legitymacja szkolna z wpisanym peselem
Wpłaty i karty
Koszt biwaku zimowego to 150zł od osoby. Zapewniamy transport, wyżywienie, zakwaterowanie, program, opiekę medyczną.
Składanie kart uczestnika i płatność przelewem na poniższe dane do 31.12.2015.
Hufiec ZHP Białystok
15-092 Białystok ul. Sienkiewicza 22
Nr konta: (BGŻ) 08 2030 0045 1110 0000 0409 1130
Tytuł przelewu: DSCZ Choroszcz 3 Szczep, imię i nazwisko dziecka
Faktury za wypoczynek wystawiane są do 2 tygodni po wpłacie. Zapotrzebowanie prosimy wysyłać na hu-fiec@bialystok.zhp.pl (imię i nazwisko dziecka, na kogo ma być wystawiona faktura, rodzic czy dziecko, adres zamieszkania/zameldowania)
Warunki rezygnacji z uczestnictwa
• Rezygnacja do 31.12.2015 – zwrot całej wpłaty
• Rezygnacja po 31.12.2015 – zwrot ustalany indywidualnie
Dodatkowe informacje
• Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku.
• Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
• Prosimy aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak.
• Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży.
• Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
• Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu.
• Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych.
Czuwaj !
pwd.Ewelina Zajkowska
tel.: 507-434-309
pwd.Ewelina Zajkowska
tel.: 507-434-309
Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.
OdpowiedzUsuń