Przejdź do głównej zawartości

SPRAWY OBOZOWE

Czuwaj!
Oto kilka informacji obozowych:

1) WYDRUKOWANIE ZGODY PRZYNALEŻNOŚCI
Z racji tego, że ostatnimi czasy weszło RODO zmienił się wzór deklaracji zgody na przynależność Państwa dziecka do ZHP. Z tego względu udostępniam wzór karty, którą należy wydrukować i przynieść uzupełnioną na miejsce zbiórki przed wyjazdem na obóz. Nie będę mogła wpuścić dziecka do autokaru, jeśli nie otrzymam od niego zgody. 
WZÓR DEKLARACJI ZGODY NA PRZYNALEŻNOŚĆ 

2) SPANIE
Dzieci będą spać w namiotach 7-osobowych (10tkach wojskowych) na kanadyjkach i materacach. Każde dziecko otrzyma dwa koce. Prosimy o zabranie ŚPIWORÓW, CIEPŁEJ PIŻAMY (NAJLEPIEJ DRESOWEJ), ORAZ KARIMAT. Jeśli ktoś potrzebuje może zabrać poduszkę/koc.  
W namiotach znajdować się będą szafki metalowo-drewniane na kosmetyczki i plecki Państwa dzieci. 

3) TELEFONY
Przypominamy o zakazie brania telefonów komórkowych - kontakt z kadrą naszej drużyny:
DRUŻYNOWA - Julia Winnicka tel. 666913259
PRZYBOCZNE - Karolina Antosiuk tel. 881661366
                           - Justyna Ambrożej tel. 507849971 
Jeśli chodzi o zdjęcia - proszę się nie martwić - mamy osobę w naszej drużynie wyznaczoną do robienia zdjęć dobrej jakości aparatem, a poza tym na obozie będziemy mieli fotografa obozowego.  

4) FOTORELACJA
Jeśli chcą Państwo obserwować co się u nas dzieje, jak wygląda miejsce naszego obozu, oraz jakie mamy zajęcia i wycieczki proszę obserwować naszego:
Facebook'a: STRONA DRUŻYNY
(zdjęcia i opisy będą wstawiane każdego wieczoru)
Instagram'a:  INSTAGRAM
(relacja zdjęciowa będzie robiona na bieżąco)
INSTRUKCJA JAK KORZYSTAĆ Z INSTAGRAM'A PONIŻEJ




5) CO ZROBIĆ PRZED OBOZEM
Przed obozem warto jeszcze:
-sprawdzić stan umundurowania Państwa dziecka, żeby na obóz miało pełne (koszula mundurowa, chusta, wszystkie guziki, pagony, baskijka, getry czarne, wywijki cytrynowe, spódnica, pas harcerski, cieliste rajstopy, ciemne buty (niekolorowe), ciemna bluza/kurtka do założenia do munduru
-przyszyć wszystkie odznaki - odznaki sprawności, plakietki z wyjazdów i rajdów, plakietkę "drużyna roku 2017" i "drużyna roku 2018" 

 6) O CZYM PAMIĘTAĆ 
Przypominam o zabraniu kilku rzeczy:
-leki przeciw chorobie lokomocyjnej, jeśli ktoś potrzebuje
-nakrycie głowy!
-chusta szczepu 
-ubrania na dyskotekę, i na tematyczny "dzień wieśniaka", oraz eleganckie na galę "turniej drużyn 1z13"
-płaszcz/kurtka przeciwdeszczowa
-śpiwór i karimata 
-plecak na wędrówki
-strój kąpielowy + klapki na plażę
-dwa ręczniki - prysznice plus kąpanie się nad wodą
-latarka


7) MIEJSCE ZBIÓRKI PRZED WYJAZDEM 
Przypominam, że widzimy się 1 sierpnia (czwartek) o godz. 7:40 na parkingu przy kościele pw. Zmartwychwstania Pańskiego na ul. ks. abp. R. Jałbrzykowskiego 5
Odjazd o 8:00. Przed wyjazdem proszę o oddanie mi podpisanych zgód na przynależność, oraz jeśli mają Państwo jakieś prośby np. żeby zwrócić podczas wyjazdu na coś uwagę przy Państwa dziecku - o napisanie mi tego na karteczce. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró