Przejdź do głównej zawartości

Obóz we Fromborku (23.07.2012r.-04.08.2012r.)

Drodzy Rodzice!

Serdecznie zapraszamy na biwak, który odbędzie się w terminie 27-29.07.2012 (piątek- niedziela) na bazie harcerskiej we Fromborku. Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 23 lipca pod numerem 509285750 lub na adres martazapolska1@wp.pl.

Prosimy o podanie ilości osób, nazwisk i czasu pobytu do 15 lipca 2012

Koszt całodniowego wyżywienia za osobę to 12 zł.

Koszt pobytu za dobę od osoby to 20 zł.

Czuwaj!

Marta Zapolska

OBÓZ WE Fromborku

(23.07.2012r.-04.08.2012r.)

Zbiórka 23.07.2012 (poniedziałek) o godz. 5:30 przy „Ciuchci” obok dworca PKP. Powrót 4.08.2012 (sobota) 17:00-17:30 pod szkołę w Kleosinie i na Dworzec PKS.

Co należy ze sobą zabrać:

- mundur

- ubrania na dobrą i złą pogodę

- bieliznę na zmianę

- dres lub piżamę do spania

- woreczki foliowe na brudne ubrania

- kosmetyczkę z przyborami toaletowymi

- ręcznik mały i kąpielowy

- klapki pod prysznic

- obuwie na dobrą i złą pogodę, kalosze bądź inne nieprzemakalne buty

- kurtkę przeciwdeszczową

- latarkę i notatnik

- nakrycie głowy

- strój kąpielowy

- środek przeciwko komarom i kleszczom

- emulsję do opalania

- śpiwór, poduszkę i białe prześcieradło

- strój w konwencji średniowiecznej

- mały plecak

- legitymację szkolną

Telefony kontaktowe:

Komendant hm. Tomasz Borkowski 668024028

Drużynowy dh. Monika Kubiak 792017938

Prosimy o nie zabieranie ze sobą kosztownych rzeczy. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich zagubienie.

Uwaga kochana trójeczko Puszczam oczko z racji tego, że nie wszyscy mają koszulki drużyny. Jedziemy na obóz w chustach od munduru.

Pati weź proporzec drużyny Puszczam oczko

Jeszcze będą informacje odnośnie naszego spotkania. Na które każda z Was ma przygotowany strój w konwencji średniowiecza Puszczam oczko postarajcie się

Czuwaj

dh. Monika

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró