Przejdź do głównej zawartości

Bieg charytatywny Koloraton

W skróc : płacimy 20 zł wpisowego , co będzie przekazane na działalnośc hospicjum , dostajemy białe koszulki , nakładamy chusty harcerskie ( nie martwcie to sie odpiera ) biegniemy dwa kółeczka wogól ratusza ( więc malutko) a w tym czasie obrzucają nas ekologicznymi farbkami ..  i wszycy są szczęśliwi , uśmiechnięci i kolorowi ! Super sprawa

KTO CHCE IŚĆ TO PRZYNOSI 20 ZŁ + ZGODE 22.05.2013R.(ŚRODA) DO HARCÓWKI NA 16:10
.......................................................................................................................................
Wyrażam zgode na udział mojej córki ....................................... w" Biegu charytatywny Koloraton", w dniu 2.06.2013r.
 .......................................                                            ...........................................................
miejscowość, data                                           podpis rodzica / opiekuna prawnego

rozmiar koszulki ( damska /męska, s/m/l/xl/xxl):
................................................................................................................................
Pokoloruj
z nami świat nieuleczalnie chorych dzieci!

2 czerwca o godz. 13:00 na Rynku Kościuszki wszyscy, którzy mają apetyt na życie i pomaganie staną na starcie kolorowego biegu charytatywnego Koloraton. Fundacja „Pomóż Im” zaprasza, by dołączyć do nas już dzisiaj!

Co to takiego? 

To pierwszy w Polsce charytatywny bieg, którego uczestnicy zostaną obsypani kolorowymi farbami i utworzą wielką żywą tęczę. Kiedy i gdzie? 2 czerwca o godz. 13:00 na Rynku Kościuszki w Białymstoku.

Pokaż swój apetyt na życie i pomagaj dzieciom! 

Zarejestruj się, odbierz od nas śnieżnobiałą koszulkę, dołącz do biegu i daj się zrobić na kolorowo! Zabierz na start całą rodzinę, przyjaciół lub klasę i pokaż swój wielki apetyt na życie. Baw się, wygrywaj nagrody i pomagaj podopiecznym Białostockiego Hospicjum dla Dzieci.

Idea 

Koloraton to bieg, w którym nie chodzi o rywalizację czy sprawność fizyczną, ale o dobrą zabawę i zebranie funduszy na dzieci z Hospicjum. Aby wziąć udział w biegu, należy się zarejestrować oraz wpłacić na konto Fundacji „Pomóż Im” opłatę rejestracyjną w wysokości 20 zł, która pokryje koszty organizacji biegu. Zachęcamy jednak wszystkich do zebrania większej puli pieniędzy i przekazania jej na rzecz podopiecznych Hospicjum. Zacznij szukać sponsora już dzisiaj! Pomysłami na pozyskanie funduszy dzielimy się poniżej. Biorąc udział w biegu, pomagasz pokolorować świat chorych dzieci.

Rejestracja, w dniu biegu i po nim 
Zarejestrowany uczestnik, który opłaci swój udział w biegu, w dniu startu otrzyma białą koszulkę z logo (panie będą mogły przebrać się w specjalnym namiocie) oraz numer startowy.  Wydawanie koszulek rozpoczniemy o godz. 11:00. Prosimy wszystkie zarejestrowane osoby, aby zgłosiły się do namiotu startowego najpóźniej do 12:30. W czasie biegu każdy uczestnik zostanie obsypany pięcioma różnymi kolorami farb pudrowych. Są one w stu procentach zmywalne i bezpieczne dla skóry i tkanin. Po skończonym biegu będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie oraz oczyścić się na specjalnie przygotowanych w tym celu stanowiskach.

 Trasa biegu 


Namiot startowy ustawiony będzie w części Rynku między Cafe Esperanto a Kawiarnią Akcent. Trasa Koloratonu będzie biegła od namiotu startowego wzdłuż północnej pierzei Rynku (od strony budynku banku PKO i EMPIKU), następnie wokół Ratusza i wzdłuż południowej pierzei (od strony Kuratorium Oświaty) z powrotem do mety w okolicach namiotu startowego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró