Przejdź do głównej zawartości

co zabrać na obóz

INFORMATOR PRZEDOBOZOWY

Termin: 17.07.2013 (środa) – 27.07.2013 (sobota), 11 dni.

Miejsce: Baza Harcerska Hufca ZHP Zamość w Majdanie Sopockim nad rzeką Sopot
Zakwaterowanie: domki 9 osobowe, łóżka, materace, koce
Wyjazd: 17 lipca 2013, zbiórka uczestników o godz. 6.00 na parkingu przed Kościołem na Wysokim Stoczku, róg ul. Konstytucji 3 Maja i alei Jana Pawła II, wyjazd o 6.30
Powrót: 27 lipca 2013, ok. godz. 17.00-18.00 na ten sam parking

Uczestnik zabiera ze sobą:
¨    Mundur pełen !
¨    Śpiwór, ‘Jasiek’, prześcieradło;
¨    Dres do spania;
¨    Ciepłe ubranie na chłodne dni;
¨    Wygodne buty na deszcz i na upał;
¨    Ręczniki (mały i duży);
¨    Przybory toaletowe w kosmetyczce (żel pod prysznic, szampon, szczoteczka do zębów, pasta do zębów, grzebień itp.);
¨    Klapki pod prysznic;
¨    Bieliznę osobistą (majtki, skarpetki, koszulki);
¨    Strój kąpielowy;
¨    Kurtkę przeciwdeszczową lub sztormiak;
¨    Nakrycie głowy (chustka, czapka);
¨    Legitymację szkolną;
¨    PASZPORT;
¨    Długopis;
¨    Preparat od kleszczy i komarów;
¨    Torbę foliowa na brudne rzeczy;
¨    Mały podręczny plecak na wycieczki
PRZEBRANIE ZA PLEMIANA/DZIECI DŻUNGLI / INDIANINA 

     Wszystko pakujemy w PLECAK (zuchy w walizkę) bez zbędnych toreb do noszenia w ręku!
     Drogocenne przedmioty zostawiamy w domu!
     Proszę podać dziecku z chorobą lokomocyjną lek we własnym zakresie
     Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leku proszę zgłaszać drużynowemu przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce)
     Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 14.00 – 16:00. Jest to czas wolny od zajęć programowych.
     Proszę pamiętać, że jeśli my nie dzwonimy to wszystko jest w jak najlepszym porządku i Państwa dziecko dobrze się bawi
     Komendant obozu: hm. Tomasz Borkowski tel. 668-024-028
     Drużynowya dh.Ewelina Zajkowska :507434309
Czuwaj 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró