Przejdź do głównej zawartości

zlot hufca - co zabrać :)

ZLOT ODBYWA SIĘ W SUPRAŚLU


Informujemy, że Harcerski Jarmark podczas zlotu ma formułę otwartą .
Zapraszamy więc rodziców harcerzy do uczestnictwa w nim.
Termin to sobota(14.09) godz. 17-19 – plac przy Liceum Plastycznym w Supraślu. Po jarmarku zapraszamy na koncert harcerskiego zespołu „Wołosatki”





wyjazd na zlot : 13.09.2013r. (piatek ) o godz 14:00 na PKS (  przy budkach z kebabem)
powrót : 15.09.2013r. ( niedziela ) z Supraśla wyjeżdżamy ok godz 13 i wracamy na parking przy Pałacu Branickich ( na wprost Muzeum Wojska Polskiego ).
Należy zabrać ze sobą :
-łyżka , kubek, widelec, talerz, miska (jak ktoś nie ma menażki, to moze zabrac zwykły lub plastikowy talerz)
-CIEPŁY dres do spania
-kurtka od deszczu!
- bluza ( ciemna do munduru )
- ciepłe ubranie
-KOSZULKA SZCZEPU ( kto ma )
- koszulka drużyny (osoby, które nie mają koszulki, otrzymają ją na zlocie)
-pełen mundur , BASKIJKA
-karimata, śpiwór , poduszka
-latarka
-ręcznik i przybory toaletowe
-bielizna na zmianę
-buty nieprzemakalne, buty do munduru , klapki pod prysznic
- czarne / ciemne długie spodnie
- preparat od komarów
-nakrycie głowy
-DOBRY HUMOR :)
Telefony kontaktowe:
507434309 -drużynowa dh.Ewelina Zajkowska
507470324 -opiekun  pwd. Monika Kubiak
                                                                                                     Czuwaj !
                                                                                          dh.Ewelina  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró