Przejdź do głównej zawartości

OBOZ

„Osada Solis – od kolonizacji do cywilizacji”
od 6 do 19.07.2014r.
Obóz 3 Szczepu w Stańczykach

Termin: 6.07.14 (niedziela) - 19.07.11 (sobota), 14 dni
Wyjazd: 6.07 g. 9.00, zbiórka g. 8.30 parking przy kościele u zbiegu ul. Konstytucji 3-go Maja i al. Jana Pawła II (wylot na Warszawę)
Powrót: 19.07 g. 13.00 wyjazd ze Stańczyk, powrót na parking w Białymstoku ok. 16.00-16.30
Miejsce: Baza Harcerska w Stańczykach
Zakwaterowanie: namioty wojskowe 5-6 osobowe, łóżka- kanadyjki, materace, koce, podłogi drewniane, półki

ZABIERAMY ZE SOBĄ:
- PEŁNE UMUNDUROWANIE
- śpiwór, poduszkę „Jasiek”
- dres do spania ,menażka, sztućce, metalowy kubeczek z uszkiem.
- ręcznik, przybory toaletowe, klapki pod prysznic, ręcznik kąpielowy
- bieliznę osobista
- kąpielówki/strój kąpielowy
- letnią kurtkę przeciw deszczową
- balsam do opalania
- aerozol od komarów i kleszczy
- mały podręczny plecak na wycieczki
- małą latarkę
-okulary przeciwsłoneczne
-przebranie meksykanskie
-koszulka druzyny
- NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka)
- wygodne buty do chodzenia
- kanapki i picie na czas trwania podróży do Stańczyk (NIE SŁODYCZE)
- pieniądze na drobne wydatki
- DOWÓD OSOBISTY/PASZPORT (konieczny przy wycieczce), legitymację szkolna

W miarę możliwości proszę spakować dziecko w PLECAK, zuchy mogą mieć walizki
Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie
Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków proszę zgłaszać pielęgniarce przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce)
Drogocenne przedmioty  zostawiamy w domu
Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych
Zapraszamy rodziców do odwiedzenia swoich pociech na zorganizowanym dla państwa biwaku na terenie bazy w terminie 11-13.07.2014

Komendant obozu – hm. Tomasz Borkowski tel. 668 024 028
Drużynowy -

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

Uwaga KSH

 Niniejszym ogłaszam, że najbliższe posiedzenia KSH odbędą się w dn.   18.06 ( wtorek) oraz 20.06 ( czwartek) w każdym dniu może przyjść maksymalnie 6 harcerek z wypełnioną dokumentacją ( szczegóły na stronie drużyny) oraz opiekunem próby :) ZAPRASZAZM WSZYSTKICH KTÓRZY CHCĄ OTWORZYĆ ( tu obowiązkiem jest złożone przyrzeczenie harcerskie) SĄ W TRAKCIE LUB CHCĄ ZAMKNĄĆ PRÓBE !!!!!!!!!!!!!!  Osoby chętne piszą pod postem komentarz zawierający imie i nazwisko oraz date na którą checie przysc ( wtorek lub czwartek - WYBIERAMY JEDNĄ DATE) na zgłoszenia czekamy do poniedziałku  Liczę na Wasze chęci doskonalenia się, co jest nierozłączne z otwieraniem prób na stopnie harcerskie!  * jeżeli nie będzie chętnych komisjia zastrzega sobie prawo do odwołania posiedzenia , oraz jeżeli bedzie dużo do zrobienia kolejnego :) Przypominamy że na komisje stawiamy się z : -opiekunem -w mundurze -własnoręczną kartą próby -wypełnionymi 2 kartami zestrony internetowej z  pr...

BIWAK W BORKACH 22-24 CZERWCA

wyjazd: 22.06, zbiórka o 15.45 przy ZUSie od strony Jumpera powrót: 24.06, wyjeżdżamy o 13 z Borek, pod zusem będziemy ok. 14.50 LISTA RZECZY DO ZABRANIA: -mundur (kto nie posiada - czarną bluzkę) - poduszkę "Jasiek" - śpiwór - ciepłą piżame - czapkę od słońca - kurtkę przeciwdeszczową - przybory toaletowe (pasta i szczoteczka do zębów, szczotka do włosów, mydło, żel pod prysznic, szampon) - klapki pod prysznic - ręcznik - ubranie - bieliznę osobistą - wygodne obuwie (nieprzemakalne, oraz lekkie np. Trampki) -kto posiada: Stare ubrania, szmatki, szmaty, materiały do pocięcia -latarka - leki (jeśli ktoś bierze, np. na chorobę lokomocyjną) -ciepłą bluzę -dobry humor Równocześnie z wielkim żalem informuję, że niestety nie będzie mnie na biwaku, ponieważ czerwiec jest dla mnie ważnym miesiącem, bo mam egzaminy do szkół teatralnych w kilku miastach, i na ten weekend mam wyznaczone egzaminy w Krakowie, Warszawie i Łodzi i niestety jeżdżę z miasta do miasta. Pod...