Przejdź do głównej zawartości

OBOZ

„Osada Solis – od kolonizacji do cywilizacji”
od 6 do 19.07.2014r.
Obóz 3 Szczepu w Stańczykach

Termin: 6.07.14 (niedziela) - 19.07.11 (sobota), 14 dni
Wyjazd: 6.07 g. 9.00, zbiórka g. 8.30 parking przy kościele u zbiegu ul. Konstytucji 3-go Maja i al. Jana Pawła II (wylot na Warszawę)
Powrót: 19.07 g. 13.00 wyjazd ze Stańczyk, powrót na parking w Białymstoku ok. 16.00-16.30
Miejsce: Baza Harcerska w Stańczykach
Zakwaterowanie: namioty wojskowe 5-6 osobowe, łóżka- kanadyjki, materace, koce, podłogi drewniane, półki

ZABIERAMY ZE SOBĄ:
- PEŁNE UMUNDUROWANIE
- śpiwór, poduszkę „Jasiek”
- dres do spania ,menażka, sztućce, metalowy kubeczek z uszkiem.
- ręcznik, przybory toaletowe, klapki pod prysznic, ręcznik kąpielowy
- bieliznę osobista
- kąpielówki/strój kąpielowy
- letnią kurtkę przeciw deszczową
- balsam do opalania
- aerozol od komarów i kleszczy
- mały podręczny plecak na wycieczki
- małą latarkę
-okulary przeciwsłoneczne
-przebranie meksykanskie
-koszulka druzyny
- NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka)
- wygodne buty do chodzenia
- kanapki i picie na czas trwania podróży do Stańczyk (NIE SŁODYCZE)
- pieniądze na drobne wydatki
- DOWÓD OSOBISTY/PASZPORT (konieczny przy wycieczce), legitymację szkolna

W miarę możliwości proszę spakować dziecko w PLECAK, zuchy mogą mieć walizki
Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie
Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków proszę zgłaszać pielęgniarce przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce)
Drogocenne przedmioty  zostawiamy w domu
Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych
Zapraszamy rodziców do odwiedzenia swoich pociech na zorganizowanym dla państwa biwaku na terenie bazy w terminie 11-13.07.2014

Komendant obozu – hm. Tomasz Borkowski tel. 668 024 028
Drużynowy -

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró