Przejdź do głównej zawartości

Biwak w Borkach

Biwak Borki 18-20 wrzesień 2015r.
KOSZT : 55zł
OSTATECZNY TERMIN PRZYNOSZENIA KART NA BIWAK JEST W CZWARTEK (10.09.2015r.) O GODZINIE 16:00 W HARCÓWCE W SP2
karta uczestnika do wypełnienia :

http://bialystok.zhp.pl/upload/files/karta_uczestnika.pdf

Powyższy link należy skopiować i wkleić w przeglądarkę wtedy otworzy się karta uczestnika na biwak , którą należny wydrukować.


Wyjazd w piątek (18.09.2015) o godz. 17.30 (zbiórka godzina 17.10).
Z dworca PKS odjeżdżają: 30 BGZ, 3 BDH, 40 BGZ, 41 BDH
Z pod szkoły w Kleosinie odjeżdżają: 66 BDM, 66 BDŻ, 69 BDH, 3 BGZ, 36 BDSH
Powrót (20.09.2015) planowany ok. godz. 12.45 (wyjazd z Borek o godzinie 12) w to samo miejsce.

Zabieramy ze sobą :
- pełne umundurowanie
- śpiwór, poduszkę
- bieliznę na zmianę
- ciepły dres do spania!
- przybory toaletowe: szczotka, pasta, grzebień, mydło, ręcznik
- latarkę
- leki jeśli ktoś bierze np. na chorobę lokomocyjną
-notatnik, długopis
-nakrycie głowy
-kurtkę przeciwdeszczową
-obuwie na dobra i złą pogodę,
-środek przeciwko komarom i kleszczom
- dobry humor ! ;)


*Wszystko pakujemy w PLECAK bez zbędnych toreb do noszenia w ręku!
*Drogocenne przedmioty zostawiamy w domu!
*Proszę podać dziecku z chorobą lokomocyjną lek we własnym zakresie
*Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leku proszę zgłaszać drużynowemu przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce)
*Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 14.00 – 16:00. Jest to czas wolny od zajęć programowych.
*Komendant hm. Tomasz Borkowski tel. 668-024-028
*Drużynowy/a : pwd. Ewelina Zajkowska tel. 507-434-309


Czuwaj !
Komenda biwaku

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró