Przejdź do głównej zawartości

Organizacja wyjazdu i powrotu ze zlotu



Wyjazd – 19 maja 2017 r. godz. 16.00 parking przy stadionie miejskim (ul. Słoneczna).



Dostępny parking zostanie podzielony na dwie strefy: ogólnodostępną i wyłącznie dla uczestników zlotu. Rodzice przywożący dzieci będą mieli możliwość wjazdu na parking włącznie od ul. Słonecznej. Miejsce, w którym będą stały autokary będzie oddzielone taśmami, za które rodzice już nie będą mieli wstępu. Autokary będą oznaczone numerami i nazwami patroli, nasz autokar ma numer 6, nazwa patrolu "3BDH", patrolowa Julia Winnicka, koordynator autokaru Maciej Radziszewski. W każdym autokarze wyznaczony będzie koordynator, do jego obowiązków należeć będzie wpuszczanie do autokaru i oznaczanie uczestników na liści (wszystkich z danego autokaru).

Na miejscu będzie tylko jedno wejście do strefy z autokarami. Od razu przy nim będzie znajdowała się tablica ogłoszeń zawierająca spis wszystkich autokarów z numerami patroli oraz rozpiskę, gdzie wracają poszczególne autokary. Również w tym punkcie będzie osoba z laptopem, która w razie problemów wskaże dla poszczególnych uczestników lub ich rodziców docelowy autokar.
Na miejscu będzie znajdowała się drużyna sztabowa, która będzie pomagała uczestnikom znaleźć właściwe autokary. Ubrani będą w kamizelki odblaskowe.



Powrót 21 maja 2017 r.

Planowany wyjazd ze Starego Dworu ok. godz. 13.00, dojazd do Białegostoku ok. 14.30 na parking pod Kościołem pw. Zmartwychwstania Pańskiego.
W razie pytań proszę kontaktować się pod numerem 666913259.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró