Przejdź do głównej zawartości

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018
WYJAZD
  • Poniedziałek 2 lipca 
  • Zbiórka 8:30 
  • Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
  • Odjazd 9:00
POWRÓT
  • Niedziela 15 lipca
  • Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
  • Przyjazd około 12:30-12:45
WYCIECZKI
  • 4.07 - spływ kajakowy
  • 6.07 - Wilno
  • 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn
  • 12.07 - Aquapark w Suwałkach
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
  • Mundur 
  • Śpiwór
  • Menażkę i sztućce, kubek
  • dres do spania 
  • ręcznik 
  • przybory toaletowe 
  • klapki pod prysznic 
  • bielizna osobista 
  • kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść )
  • koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania 
  • letnia kurtka przeciwdeszczowa 
  • balsam do opalania 
  • aerozol od komarów i kleszczy 
  • mały podręczny plecak na wycieczki i wędrówki ( taki, żeby można było w czasie wędrówki przyczepić śpiwór, włożyć prowiant, wodę )
  • NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka) 
  • Kalosze, klapki lub japonki, buty do chodzenia na bazie, buty na wędrówkę (proszę nie kupować nowych, ponieważ na pewno będą obtarcia)
  • pieniądze na drobne wydatki: ( zł i euro na wycieczkę ) 
  • legitymacja szkolna z wpisanym peselem 
  • PASZPORT,DOWÓD OSOBISTY LUB DOWÓD TYMCZASOWY na WYCIECZKĘ

Inne:

  • Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku. 
  • Na terenie bazy nie ma możliwości ładowania telefonu, ponieważ ilość kontaktów jest ograniczona.
  • Informujemy, że podczas trwania obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w Mszy Świętej na terenie bazy. W przypadku gdy dziecko ma nie uczestniczyć we Mszy Świętej, będzie miało zorganizowane zajęcia z jednym z drużynowych z kadry obozu. 
  • Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
  • Wymagane jest aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak (ułatwi to poruszanie się podczas podróży)
  • Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży do Suchej Rzeczki oraz zapewnić zapas leków na wszystkie wycieczki. 
  • Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
  • Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu. 
  • Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych.

TELEFON DO KOMENDY OBOZU:
Marta Zapolska – komendant 509285750
Ewelina Zajkowska – zastępca komendanta 507434309


2) Dwa załączniki do wydrukowania - zbierane będą we wtorek o 16:00 pod sp2

ZAŁĄCZNIK 1 (kliknij, by pobrać)
załącznik 2(kliknij, by pobrać)

Komentarze

  1. Dobrze, że takie listy potrzebnych rzeczy powstają. Przynajmniej nic się nie przeoczy. Zawsze dobrze zapakować dodatkową parę obuwia, trampki na przykład. Sam synowi na https://butymodne.pl/trampki-dla-dzieci-american-club-tkanina-c147745.p13.f121.html chyba jeszcze dokupię, bo to nigdy nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal