Przejdź do głównej zawartości

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018
WYJAZD
  • Poniedziałek 2 lipca 
  • Zbiórka 8:30 
  • Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
  • Odjazd 9:00
POWRÓT
  • Niedziela 15 lipca
  • Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół)
  • Przyjazd około 12:30-12:45
WYCIECZKI
  • 4.07 - spływ kajakowy
  • 6.07 - Wilno
  • 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn
  • 12.07 - Aquapark w Suwałkach
Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika
  • Mundur 
  • Śpiwór
  • Menażkę i sztućce, kubek
  • dres do spania 
  • ręcznik 
  • przybory toaletowe 
  • klapki pod prysznic 
  • bielizna osobista 
  • kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść )
  • koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania 
  • letnia kurtka przeciwdeszczowa 
  • balsam do opalania 
  • aerozol od komarów i kleszczy 
  • mały podręczny plecak na wycieczki i wędrówki ( taki, żeby można było w czasie wędrówki przyczepić śpiwór, włożyć prowiant, wodę )
  • NAKRYCIE GŁOWY (czapka/chustka) 
  • Kalosze, klapki lub japonki, buty do chodzenia na bazie, buty na wędrówkę (proszę nie kupować nowych, ponieważ na pewno będą obtarcia)
  • pieniądze na drobne wydatki: ( zł i euro na wycieczkę ) 
  • legitymacja szkolna z wpisanym peselem 
  • PASZPORT,DOWÓD OSOBISTY LUB DOWÓD TYMCZASOWY na WYCIECZKĘ

Inne:

  • Podczas obozu uczestnicy mogą być zabierani wyłącznie przez swych rodziców/opiekunów prawnych. Jeśli życzą sobie Państwo, by Państwa dziecko mogło być odebrane przez inne osoby (np. członków dalszej rodziny), niezbędne będzie złożenie takiej deklaracji w formie pisemnej w obecności przedstawiciela organizatora wypoczynku. 
  • Na terenie bazy nie ma możliwości ładowania telefonu, ponieważ ilość kontaktów jest ograniczona.
  • Informujemy, że podczas trwania obozu uczestnicy będą mieli możliwość uczestniczenia w Mszy Świętej na terenie bazy. W przypadku gdy dziecko ma nie uczestniczyć we Mszy Świętej, będzie miało zorganizowane zajęcia z jednym z drużynowych z kadry obozu. 
  • Informujemy, że w nagłych wypadkach będziemy podejmowali próby skontaktowania się z Państwem dostępnymi nam sposobami w oparciu o dane podane przez Państwa w karcie kwalifikacyjnej wraz z dodatkiem. Jeśli nie uda nam się nawiązać kontaktu, a sytuacja będzie tego wymagała, będziemy podejmowali wszelkie działania zmierzające do ochrony zdrowia i życia Państwa dziecka.
  • Wymagane jest aby dzieci były spakowane tylko w jeden bagaż, najlepiej plecak (ułatwi to poruszanie się podczas podróży)
  • Prosimy podać dziecku z choroba lokomocyjną lek we własnym zakresie na czas podróży do Suchej Rzeczki oraz zapewnić zapas leków na wszystkie wycieczki. 
  • Wszelkiego rodzaju uwagi lub zalecenia dotyczące stanu zdrowia bądź przyjmowania leków, które zmieniły się od czasu wypełnienia karty kwalifikacyjnej, proszę zgłaszać drużynowym przed odjazdem (najlepiej napisać na kartce).
  • Drogocenne przedmioty dzieci zostawiają w domu. 
  • Telefoniczny kontakt z dzieckiem najlepiej nawiązywać przez drużynowego w godzinach 15.00-16.00, jest to czas wolny od zajęć programowych.

TELEFON DO KOMENDY OBOZU:
Marta Zapolska – komendant 509285750
Ewelina Zajkowska – zastępca komendanta 507434309


2) Dwa załączniki do wydrukowania - zbierane będą we wtorek o 16:00 pod sp2

ZAŁĄCZNIK 1 (kliknij, by pobrać)
załącznik 2(kliknij, by pobrać)

Komentarze

  1. Dobrze, że takie listy potrzebnych rzeczy powstają. Przynajmniej nic się nie przeoczy. Zawsze dobrze zapakować dodatkową parę obuwia, trampki na przykład. Sam synowi na https://butymodne.pl/trampki-dla-dzieci-american-club-tkanina-c147745.p13.f121.html chyba jeszcze dokupię, bo to nigdy nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

Uwaga KSH

 Niniejszym ogłaszam, że najbliższe posiedzenia KSH odbędą się w dn.   18.06 ( wtorek) oraz 20.06 ( czwartek) w każdym dniu może przyjść maksymalnie 6 harcerek z wypełnioną dokumentacją ( szczegóły na stronie drużyny) oraz opiekunem próby :) ZAPRASZAZM WSZYSTKICH KTÓRZY CHCĄ OTWORZYĆ ( tu obowiązkiem jest złożone przyrzeczenie harcerskie) SĄ W TRAKCIE LUB CHCĄ ZAMKNĄĆ PRÓBE !!!!!!!!!!!!!!  Osoby chętne piszą pod postem komentarz zawierający imie i nazwisko oraz date na którą checie przysc ( wtorek lub czwartek - WYBIERAMY JEDNĄ DATE) na zgłoszenia czekamy do poniedziałku  Liczę na Wasze chęci doskonalenia się, co jest nierozłączne z otwieraniem prób na stopnie harcerskie!  * jeżeli nie będzie chętnych komisjia zastrzega sobie prawo do odwołania posiedzenia , oraz jeżeli bedzie dużo do zrobienia kolejnego :) Przypominamy że na komisje stawiamy się z : -opiekunem -w mundurze -własnoręczną kartą próby -wypełnionymi 2 kartami zestrony internetowej z  pr...

BIWAK W BORKACH 22-24 CZERWCA

wyjazd: 22.06, zbiórka o 15.45 przy ZUSie od strony Jumpera powrót: 24.06, wyjeżdżamy o 13 z Borek, pod zusem będziemy ok. 14.50 LISTA RZECZY DO ZABRANIA: -mundur (kto nie posiada - czarną bluzkę) - poduszkę "Jasiek" - śpiwór - ciepłą piżame - czapkę od słońca - kurtkę przeciwdeszczową - przybory toaletowe (pasta i szczoteczka do zębów, szczotka do włosów, mydło, żel pod prysznic, szampon) - klapki pod prysznic - ręcznik - ubranie - bieliznę osobistą - wygodne obuwie (nieprzemakalne, oraz lekkie np. Trampki) -kto posiada: Stare ubrania, szmatki, szmaty, materiały do pocięcia -latarka - leki (jeśli ktoś bierze, np. na chorobę lokomocyjną) -ciepłą bluzę -dobry humor Równocześnie z wielkim żalem informuję, że niestety nie będzie mnie na biwaku, ponieważ czerwiec jest dla mnie ważnym miesiącem, bo mam egzaminy do szkół teatralnych w kilku miastach, i na ten weekend mam wyznaczone egzaminy w Krakowie, Warszawie i Łodzi i niestety jeżdżę z miasta do miasta. Pod...