Czuwaj!
Przed nami kolejny rok harcerski. Tym razem będzie się on diametralnie różnił od poprzednich. Mamy nadzieje, że wspólnymi siłami uda nam się miło i ciekawie spędić.
Zamieszczam Państwu poniżej informacje niezbędne „na start”. Dodatkowo na najbliższej zbiórce dziewczyny otrzymają dokładne broszury informacyjne, z którymi również proszę o zapoznanie się.
Będę nad wyraz wdzięczna, jeśli poświęcą państwo ok. 15 minut i wypełnią ankietę. Ankieta jest całkowicie anonimowa. Celem ankiety jest werfikacja Państwa opinii opracy w naszej druży oraz o Państwa oczekiwaniach co do naszej współpracy w tym roku. Na koniec roku również dostaną Państwo ankietę do uzupełnienia, w celu ustalenia czy udało się nam zrealizować postawione nam cele.
Link do ankiety:
DNI I GODZINY ZBIÓREK
drużyny: PIĄTKI 17:00-19:30 (co dwa tygodnie) zastępów: Dzieci poznają podział na zastępy w przeciągu 2/3 tygodni od pierwszej zbiórki, a następnie ustalą terminy zbiórek z zastępowymi, a wtedy dostaną Państwo informacje drogą telefoniczną
NUMERY KONTAKTOWE DO KADRY DRUŻYNY
Drużynowa pwd. JULIA WINNICKA 666 913 259
Przyboczna dh. KAROLINA ANTOSIUK 881 661 366
Przyboczna dh. ANIELA KOZIATEK 795 338 666
Zastępowa ZASTĘPU „DYM” dh.MAGDALENA WINNICKA 532 697 702
Zastępowa ZASTĘPU „SAWA” dhh. JULIA OKSIEŃCIUK 531 808 067
W tym roku pomoc i kontrolę nad sprawami organizacyjnymi sprawuje w naszej drużynie druhna Ewelina Zajkowska (nasza poprzednia drużynowa) w sprawach alarmowych i takich, które nie chcecie Państwo załatwiać przez drużynową można kontaktować się tel. 507 434 309, jednak przypominamy, że główną osobą zarządzającą drużyną jest druzynowa.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE NASZEJ DRUŻYNY
Blog, na którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje w formie postów: 3bdhrota.blogspot.com
Facebook, na którym znajdują się relacje z inicjatyw, w których bierzemy udział: 3 Białostocka Drużyna Harcerek „Rota” im. Marii Konopnickiej
Instagram, na którym znajdują się poszczególnej opisane ważne wydarzenia w życiu naszej drużyny, oraz fotorelacje podczas naszych wyjazdów: 3bdh_rota
SKŁADKI CZŁONKOWSKIE
Na naszym blogu znajduje się oddzielny post, w którym wyjaśniona dokładnie jest kwestia składek.
W skrócie:
Składki w naszej drużynie wynoszą 12 zł za miesiąc, czyli 36 za kwartał.
Płacimy je raz na pół roku - 72 zł za półrocze.
Składki za I kwartał (lipiec/sierpień/wrzesień) i II kwartał (październik/listopad/grudzień) płacimy do końca września na konto: 45 1020 1332 0000 1702 0825 4130
Odbiorca: Julia Winnicka
Tytuł: imię i nazwisko dziecka, składka członkowska, I półrocze
PLANOWANE INICJATYWY NA NAJBLIŻSZY CZAS
25/09/2020 g. 17:00-18:30 PIERWSZA ZBIÓRKA DRUŻYNY
28/09/2020 -02/10/2020 NABÓR W SP2
30/09/2020 OSTATNI DZIEŃ NA WPŁATĘ SKŁADKI CZŁONKOWSKIEJ ZHP
02/10/2020 g. 17:00-18:30 ZBIÓRKA NABOROWA - NOWE DZIECI Z SP2 NA NASZEJ ZBIÓRCE
16/10/2020 ZBIÓRKI ZASTĘPÓW (GODZINA I DOKŁADNY DZIEŃ DO USTALENIA WKRÓTCE)
23/10/2020 ZBIÓRKI ZASTĘPÓW
29/10/2020 17:00-18:30 ZBIÓRKA DRUŻYNY+PRZYGOTOWANIA DO FESTIWALU PIOSENKI HARCERSKIEJ
ELEMENTY UMUNDUROWANIA
W tym roku jednym z naszych celów zawartych w planie pracy naszej drużyny, jest ujednolicenie umundurowania dziewczynek. Dlatego nasza ogromna prośba do Państwa - prosimy o możliwie najszybsze zaopatrzenie dziewczynek we wszystkie niezbędne elementy umundurowania, a my postaramy się zwracać im uwagę na szanowanie munduru, oraz wypracowanie dyscypliny w posiadaniu pełnego umundurowania.
W skład umundurowania wchodzą:
⁃ koszula mundurowa damska, szara
⁃ spódnica szara wzoru ZHP; dopuszcza się też długie, czarne, zwykłego kroju spodnie, z przełożonym wtedy ze spódnicy harcerskiej pasem harcerskim, zimą nosimy czarne spodnie lub spódnice z grubymi jednolitymi czarnymi lub cielistymi rajstopami
⁃ getry czarne
⁃ pas harcerski czarny parciany ze wzoru ZHP
⁃ chusta granatowa
⁃ lilijka srebrna
⁃ skuwka czarna z lilijką małą srebrną
⁃ pagony/naramienniki granatowe
⁃ rajstopy cieliste
⁃ obuwie ciemne, najlepiej wiązane za kostkę
⁃ czarna baskijka z lilijką srebrną
drużyny: PIĄTKI 17:00-19:30 (co dwa tygodnie) zastępów: Dzieci poznają podział na zastępy w przeciągu 2/3 tygodni od pierwszej zbiórki, a następnie ustalą terminy zbiórek z zastępowymi, a wtedy dostaną Państwo informacje drogą telefoniczną
NUMERY KONTAKTOWE DO KADRY DRUŻYNY
Drużynowa pwd. JULIA WINNICKA 666 913 259
Przyboczna dh. KAROLINA ANTOSIUK 881 661 366
Przyboczna dh. ANIELA KOZIATEK 795 338 666
Zastępowa ZASTĘPU „DYM” dh.MAGDALENA WINNICKA 532 697 702
Zastępowa ZASTĘPU „SAWA” dhh. JULIA OKSIEŃCIUK 531 808 067
W tym roku pomoc i kontrolę nad sprawami organizacyjnymi sprawuje w naszej drużynie druhna Ewelina Zajkowska (nasza poprzednia drużynowa) w sprawach alarmowych i takich, które nie chcecie Państwo załatwiać przez drużynową można kontaktować się tel. 507 434 309, jednak przypominamy, że główną osobą zarządzającą drużyną jest druzynowa.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE NASZEJ DRUŻYNY
Blog, na którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje w formie postów: 3bdhrota.blogspot.com
Facebook, na którym znajdują się relacje z inicjatyw, w których bierzemy udział: 3 Białostocka Drużyna Harcerek „Rota” im. Marii Konopnickiej
Instagram, na którym znajdują się poszczególnej opisane ważne wydarzenia w życiu naszej drużyny, oraz fotorelacje podczas naszych wyjazdów: 3bdh_rota
SKŁADKI CZŁONKOWSKIE
Na naszym blogu znajduje się oddzielny post, w którym wyjaśniona dokładnie jest kwestia składek.
W skrócie:
Składki w naszej drużynie wynoszą 12 zł za miesiąc, czyli 36 za kwartał.
Płacimy je raz na pół roku - 72 zł za półrocze.
Składki za I kwartał (lipiec/sierpień/wrzesień) i II kwartał (październik/listopad/
Odbiorca: Julia Winnicka
Tytuł: imię i nazwisko dziecka, składka członkowska, I półrocze
PLANOWANE INICJATYWY NA NAJBLIŻSZY CZAS
25/09/2020 g. 17:00-18:30 PIERWSZA ZBIÓRKA DRUŻYNY
28/09/2020 -02/10/2020 NABÓR W SP2
30/09/2020 OSTATNI DZIEŃ NA WPŁATĘ SKŁADKI CZŁONKOWSKIEJ ZHP
02/10/2020 g. 17:00-18:30 ZBIÓRKA NABOROWA - NOWE DZIECI Z SP2 NA NASZEJ ZBIÓRCE
16/10/2020 ZBIÓRKI ZASTĘPÓW (GODZINA I DOKŁADNY DZIEŃ DO USTALENIA WKRÓTCE)
23/10/2020 ZBIÓRKI ZASTĘPÓW
29/10/2020 17:00-18:30 ZBIÓRKA DRUŻYNY+PRZYGOTOWANIA DO FESTIWALU PIOSENKI HARCERSKIEJ
ELEMENTY UMUNDUROWANIA
W tym roku jednym z naszych celów zawartych w planie pracy naszej drużyny, jest ujednolicenie umundurowania dziewczynek. Dlatego nasza ogromna prośba do Państwa - prosimy o możliwie najszybsze zaopatrzenie dziewczynek we wszystkie niezbędne elementy umundurowania, a my postaramy się zwracać im uwagę na szanowanie munduru, oraz wypracowanie dyscypliny w posiadaniu pełnego umundurowania.
W skład umundurowania wchodzą:
⁃ koszula mundurowa damska, szara
⁃ spódnica szara wzoru ZHP; dopuszcza się też długie, czarne, zwykłego kroju spodnie, z przełożonym wtedy ze spódnicy harcerskiej pasem harcerskim, zimą nosimy czarne spodnie lub spódnice z grubymi jednolitymi czarnymi lub cielistymi rajstopami
⁃ getry czarne
⁃ pas harcerski czarny parciany ze wzoru ZHP
⁃ chusta granatowa
⁃ lilijka srebrna
⁃ skuwka czarna z lilijką małą srebrną
⁃ pagony/naramienniki granatowe
⁃ rajstopy cieliste
⁃ obuwie ciemne, najlepiej wiązane za kostkę
⁃ czarna baskijka z lilijką srebrną
ZHP Chorągiew Białostocka w swojej siedzibie otworzyła składnice harcerską (ul. Pałacowa 3/1 15-042 Białystok), z tego co się orientujemy obecnie tam są najkorzystniejsze ceny.
PODSUMOWANIE ZADAD OBOWIĄZUJĄCYCH NA ZBIÓRKACH W ZWIĄZKU Z COVID-19
⁃ za każdym razem uczestnik zbiórki musi posiadać ze sobą wydrukowaną lub napisaną ręcznie zgodę na udział w zbiórce/inicjatywie
⁃ na zbiórkach nosimy maseczki lub przyłbice
⁃ prosimy o to, by dziewczynki nosiły na każdą zbiórkę swoje własne piórniki (zapobiegnie to sytuacji wymieniania między sobą długopisów, mazaków itp)
⁃ jako drużyna będziemy starały się zapewnić płyn do dezynfekcji, ale prosimy by dziewczynki w miare możliwości posiadały swój i używały go przed wejściem oraz po wyjśćiu ze zbiórki
⁃ jeśli jest dziecko przeziębione, źle się czuje lub miało kontakt z zarażonym prosimy żeby nie przychodziło na zbiórki
⁃ zbiórki w miarę możliwości będą odbywały się na podwórku, także prosimy, aby zwrócili Państwo szczególną uwagę na zgodny z pogodą ubiór (oczywiście w trakcie niesprzyjających warunków atmosferycznych zbiórki będą odbywać się w szkole).
PODSUMOWANIE
⁃ zbiórki w miarę możliwości będą odbywały się na podwórku, także prosimy, aby zwrócili Państwo szczególną uwagę na zgodny z pogodą ubiór (oczywiście w trakcie niesprzyjających warunków atmosferycznych zbiórki będą odbywać się w szkole).
PODSUMOWANIE
W najbliższym czasie prosimy o:
⁃ przeczytanie listu do rodziców dostępnego na stronie drużyny
⁃ wydrukować i uzupełnić zgodę na udział w najbliższej zbiórce
⁃ przeczytać post o składkach członkowskich
⁃ opłacić składki członkowskie (72 zł półroku)
⁃ wypełnić ankietę na stronie drużyny
⁃ sprawdzić stan umundurowania
⁃ zadbać o to, by dziecko posiadało swoją maseczkę i płyn do dezynfekcji
⁃ przeczytanie listu do rodziców dostępnego na stronie drużyny
⁃ wydrukować i uzupełnić zgodę na udział w najbliższej zbiórce
⁃ przeczytać post o składkach członkowskich
⁃ opłacić składki członkowskie (72 zł półroku)
⁃ wypełnić ankietę na stronie drużyny
⁃ sprawdzić stan umundurowania
⁃ zadbać o to, by dziecko posiadało swoją maseczkę i płyn do dezynfekcji
W razie pytań służę pomocą
pwd. Julia Winnicka
Komentarze
Prześlij komentarz