Przejdź do głównej zawartości

PODZIAŁ I FESTIWAL TALENTÓW


Czuwaj! 
Od tego piątku w naszej drużynie nastąpią pewne zmiany. Z racji, że rozszczepienie wiekowe dziewczynek jest dość spore (10/11-15/16 lat), postanowiłam oprócz podziału na zastępu, dokonać podziału na starszą i młodszą grupę wiekową. Podział ten będzie dotyczył tylko zbiórek i ich tematyki - dziewczynki będą miały zbiórki organizowane oddzielnie, a tematyka będzie dostosowana do ich zainteresowań i potrzeb. Każdej z grup zostanie podsuniętych kilka pomysłów/tematów, aby zorientować się czego najbardziej chcą i potrzebują, oraz będzie miejsce na swoje właśnie pomysły. Ankietę wstawię najpóźniej jutro rano. 
Mniej więcej raz w miesiącu będzie odbywać się wspólna zbiórka całej drużyny. 
Mam nadzieję, że zachęci to dziewczyny do czynnego, i cyklicznego udziału w zbiórkach. 
Plus dodatkowo myślę, że w czasie pandemii, gdy zbiórki nadal w większości odbywają się online, podział na mniejsze grupy będzie wygodniejszy. 
Natomiast w ten piątek - ostatnia wspólna zbiórka całej drużyny przed podziałem - festiwal talentów. Każda z dziewczynek przygotowuje swoją prezentację swojego talentu. Może to być zaśpiewanie piosenki, wyrecytowanie wiersza, przeczytanie fragmentu książki z podziałem na role/głosy, figury gimnastyczne, wykonywanie pracy plastycznej „na żywo”, wykonywanie sztuczek magicznych, ugotowanie czegoś., zagranie na instrumencie muzycznym. Możliwości jest naprawdę wiele. Prosimy o zgłoszenia do jutrzejszego wieczora. Prezentacja może trwać maksymalnie 5/6 minut. 
Jeśli dziewczynki stresują się wystąpień „na żywo”, mogą nagrać filmik, i puścimy go podczas festiwalu w piątek. 
Jeśli zbierze się odpowiednia ilość osób, to link do festiwalu podeslemy również rodzicom, a całe spotkanie nagramy, i udostępnimy na naszym fanpage’u na Facebooku. 
Pozdrawiam! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

Uwaga KSH

 Niniejszym ogłaszam, że najbliższe posiedzenia KSH odbędą się w dn.   18.06 ( wtorek) oraz 20.06 ( czwartek) w każdym dniu może przyjść maksymalnie 6 harcerek z wypełnioną dokumentacją ( szczegóły na stronie drużyny) oraz opiekunem próby :) ZAPRASZAZM WSZYSTKICH KTÓRZY CHCĄ OTWORZYĆ ( tu obowiązkiem jest złożone przyrzeczenie harcerskie) SĄ W TRAKCIE LUB CHCĄ ZAMKNĄĆ PRÓBE !!!!!!!!!!!!!!  Osoby chętne piszą pod postem komentarz zawierający imie i nazwisko oraz date na którą checie przysc ( wtorek lub czwartek - WYBIERAMY JEDNĄ DATE) na zgłoszenia czekamy do poniedziałku  Liczę na Wasze chęci doskonalenia się, co jest nierozłączne z otwieraniem prób na stopnie harcerskie!  * jeżeli nie będzie chętnych komisjia zastrzega sobie prawo do odwołania posiedzenia , oraz jeżeli bedzie dużo do zrobienia kolejnego :) Przypominamy że na komisje stawiamy się z : -opiekunem -w mundurze -własnoręczną kartą próby -wypełnionymi 2 kartami zestrony internetowej z  pr...

BIWAK W BORKACH 22-24 CZERWCA

wyjazd: 22.06, zbiórka o 15.45 przy ZUSie od strony Jumpera powrót: 24.06, wyjeżdżamy o 13 z Borek, pod zusem będziemy ok. 14.50 LISTA RZECZY DO ZABRANIA: -mundur (kto nie posiada - czarną bluzkę) - poduszkę "Jasiek" - śpiwór - ciepłą piżame - czapkę od słońca - kurtkę przeciwdeszczową - przybory toaletowe (pasta i szczoteczka do zębów, szczotka do włosów, mydło, żel pod prysznic, szampon) - klapki pod prysznic - ręcznik - ubranie - bieliznę osobistą - wygodne obuwie (nieprzemakalne, oraz lekkie np. Trampki) -kto posiada: Stare ubrania, szmatki, szmaty, materiały do pocięcia -latarka - leki (jeśli ktoś bierze, np. na chorobę lokomocyjną) -ciepłą bluzę -dobry humor Równocześnie z wielkim żalem informuję, że niestety nie będzie mnie na biwaku, ponieważ czerwiec jest dla mnie ważnym miesiącem, bo mam egzaminy do szkół teatralnych w kilku miastach, i na ten weekend mam wyznaczone egzaminy w Krakowie, Warszawie i Łodzi i niestety jeżdżę z miasta do miasta. Pod...