Przejdź do głównej zawartości

PODZIAŁ I FESTIWAL TALENTÓW


Czuwaj! 
Od tego piątku w naszej drużynie nastąpią pewne zmiany. Z racji, że rozszczepienie wiekowe dziewczynek jest dość spore (10/11-15/16 lat), postanowiłam oprócz podziału na zastępu, dokonać podziału na starszą i młodszą grupę wiekową. Podział ten będzie dotyczył tylko zbiórek i ich tematyki - dziewczynki będą miały zbiórki organizowane oddzielnie, a tematyka będzie dostosowana do ich zainteresowań i potrzeb. Każdej z grup zostanie podsuniętych kilka pomysłów/tematów, aby zorientować się czego najbardziej chcą i potrzebują, oraz będzie miejsce na swoje właśnie pomysły. Ankietę wstawię najpóźniej jutro rano. 
Mniej więcej raz w miesiącu będzie odbywać się wspólna zbiórka całej drużyny. 
Mam nadzieję, że zachęci to dziewczyny do czynnego, i cyklicznego udziału w zbiórkach. 
Plus dodatkowo myślę, że w czasie pandemii, gdy zbiórki nadal w większości odbywają się online, podział na mniejsze grupy będzie wygodniejszy. 
Natomiast w ten piątek - ostatnia wspólna zbiórka całej drużyny przed podziałem - festiwal talentów. Każda z dziewczynek przygotowuje swoją prezentację swojego talentu. Może to być zaśpiewanie piosenki, wyrecytowanie wiersza, przeczytanie fragmentu książki z podziałem na role/głosy, figury gimnastyczne, wykonywanie pracy plastycznej „na żywo”, wykonywanie sztuczek magicznych, ugotowanie czegoś., zagranie na instrumencie muzycznym. Możliwości jest naprawdę wiele. Prosimy o zgłoszenia do jutrzejszego wieczora. Prezentacja może trwać maksymalnie 5/6 minut. 
Jeśli dziewczynki stresują się wystąpień „na żywo”, mogą nagrać filmik, i puścimy go podczas festiwalu w piątek. 
Jeśli zbierze się odpowiednia ilość osób, to link do festiwalu podeslemy również rodzicom, a całe spotkanie nagramy, i udostępnimy na naszym fanpage’u na Facebooku. 
Pozdrawiam! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Informacje dotyczące wycieczki do Warszawy

Dziewczynki jadące z Trójki spotykają się o godzinie 6:00 pod sp2, zabieramy chusty drużyny, do zobaczenia! 

I Próba do Urodzinowego Przedstawienia

W piątek o 16.00 odbędzie się pierwsza próba do urodzinowego przedstawienia, w ramach zbiórki drużyny. Obecność obowiązkowa . Każda osoba przynosi  strój i rekwizyty dla siebie (kto co musi przynieść znajdziecie w załączonym scenariuszu przy swojej roli). Przychodzimy nauczone swoich ról i tekstów piosenek . Przynosimy dowolną wpłatę na urodziny drużyny. Do zobaczenia! :)    SCENARIUSZ PRZEDSTAWIENIA URODZINOWEGO 3 BDH NA 20-LECIE (MUZYKA: narastająca ; na scenie stoi 9 dziewczyn, każda ma kartkę z wydrukowanymi 2 literami alfabetu, jedna litera z jednej strony, druga z drugiej, stoją tyłem nie pokazując na razie kartek, ubrane na granatowo i żółto) NARRATOR GŁÓWNY: ( czyta suche fakty o Trójce jak w filmie dokumentalnym) Powstała w ….. roku Założona przez …......................................... Liczba członkiń zmienna, obecnie …......... Uczestniczyła w ….. obozach , …...... biwakach , …........ zimowiskach , …...... rajdach, ….... Festiwal

OBÓZ

Obóz Harcerski SUCHA RZECZKA – 2-15.07.2018 WYJAZD Poniedziałek 2 lipca  Zbiórka 8:30  Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Odjazd 9:00 POWRÓT Niedziela 15 lipca Parking przy Kościele Zmartwychwstania Pańskiego (wylotówka na Warszawę, biały Kościół) Przyjazd około 12:30-12:45 WYCIECZKI 4.07 - spływ kajakowy 6.07 - Wilno 9-10.07 - dwudniowa wędrówka drużyn 12.07 - Aquapark w Suwałkach Wykaz niezbędnego wyposażenia uczestnika Mundur  Śpiwór Menażkę i sztućce, kubek dres do spania  ręcznik  przybory toaletowe  klapki pod prysznic  bielizna osobista  kąpielówki/strój kąpielowy (nie szorty i spodenki, na basen nie można w nich wejść ) koszulki, bluzy, spodenki, spodnie i inne ubrania  letnia kurtka przeciwdeszczowa  balsam do opalania  aerozol od komarów i kleszczy  mały podręczny plecak na wycieczki i wędró